FAQ - Často kladené otázky

FAQ

Jakým způsobem si mohu dárkový balíček nebo certifikát objednat?

Nejlépe přes objednávkový formulář u konkrétního dárku na www.adrenalinove-darky.cz. Dále telefonicky nebo osobně na naší pobočce v Liberci. V případě objednávky přes objednávkový formulář stačí pouze vyplnit Vaše údaje (jméno a příjmení, adresu, e-mail, na který Vám přijde potvrzení o přijetí objednávky, způsob doručení a samozřejmě nesmí chybět jméno a příjmení obdarovaného).

Jak vypadá a co obsahuje dárkový balíček?

Dárkový balíček obsahuje certifikát se jménem obdarovaného (oslavence), blahopřáním a názvem dárku. Dále informace o konkrétním dárku a mapku lokality, kde proběhne oslavencův zážitek. Na certifikát budou vyraženy důležité údaje (jméno a příjmení obdarovaného, název dárku a kód). Certifikátem se obdarovaný prokáže našemu provozovateli, který tak bude vědět, že je vše v pořádku zaplaceno a obdarovaný se nemusí opravdu o nic starat. Jen si nerušeně užívat netradiční zážitek. Nikde na balíčku ani na jeho součástech není uvedena cena, obdarovaný se tedy nedozví, kolik zrovna jeho zážitek stál.

Mohu si doplnit vlastní text na certifikát (např. vlastní blahopřání?)

Pokud byste si přáli mít na certifikátu vlastního text (vlastní blahopřání, motto), stačí to napsat do příslušného políčka v objednávkovém formuláři na dárky a my už na certifikát vše doplníme (maximálně ale 150 znaků).

Jakým způsobem mi bude dárkový balíček nebo certifikát doručen a jak dlouho to bude trvat?

Dárkový balíček Vám zašleme dopravní službou PPL na dobírku (tj. zaplatíte ho při převzetí) nebo na základě provedeného bankovního příkazu nejdéle do dvou pracovních dnů. Dárkový balíček si ale můžete převzít i osobně na naší pobočce, kde Vám ho na počkání vytvoříme do 15 minut. Certifikát nebo-li Epoukaz Vám zašleme ihned po objednávce společně s potvrzením na zadaný email. Při tomto expresním doručení je potřeba Vaší objednávku zaplatit kartou. Za Epoukaz je možné platit i převodem, ale v tomto případě Vám bude certifikát zaslán až po připsání částky na náš účet.

Jakým způsobem mohu dárkový balíček nebo certifikát zaplatit?

Standardně zasíláme dárkový balíček na dobírku jako poštovní balík (tj. zaplatíte ho při převzetí od poštovního doručovatele). Další možností je platba převodem, kdy Vám dárkový balíček nebo certifikát exportujeme po obdržení platby. Můžete platit také kartou přes objednávkový formulář nebo u nás na pobočce, kdy Vám dárkový balíček nebo certifikát exportujeme či předáváme ihned. Součástí poštovního balíku je i faktura (nezáleží, jestli platíte na dobírku, převodem nebo kartou), která slouží i jako příjmový pokladní doklad.

Mohu platit šeky?

Ano, akceptujeme šeky Chèque déjeuner - Unišek, Unišek + dárkové kupony Cadhoc a nově i šeky Dovolená. Dárek exportujeme po obdržení šeků.

Kdy mohu dárkový balíček předat oslavenci?

Dárkový balíček můžete oslavenci předat takřka ihned po doručení poštou případně převzetí na naší pobočce.

Jak je to s rezervací termínu?

Zážitek objednáte bez termínu a termín si rezervuje až obdarovaný dle svého uvážení. Stačí pouze zavolat nebo napsat na některý z kontaktů, které jsou součástí dárkového balíčku nebo certifikátu. Při e-mailové i telefonické rezervaci nám prosím sdělte, na jaké jméno byla kartička s kódem vystavena, kód z této kartičky, telefonní číslo a termín, kdy byste chtěli zážitek absolvovat. Náš pracovník se s Vámi co nejdříve spojí, aby Vám buď potvrdil Váš termín, případně navrhnul jiné volné termíny.

Jak dlouho má platnost certifikát?

Platnost certifikátu je dlouhých 9 měsíců od zakoupení a je jen na obdarovaném, kdy se rozhodne daný zážitek prožít. Samozřejmě v rámci platnosti certifikátu.

Co se stane, když si nestihnu vybrat zážitek do konce jeho platnosti?

Pokud se nám ozvete ještě před uplynutím konce platnosti, poukaz Vám prodloužíme za poplatek 450,- Kč na dalších 6 měsíců. Pokud nás kontaktujete po uplynutí platnosti, nelze již bohužel platnost obnovit a prodloužit.

Nevíte, co by se obdarovanému líbilo, ale přesto ho chcete obdarovat netradičním dárkem

Věnujte mu náš dárkový poukaz v určité hodnotě bodů, jejíž výše záleží jen na Vás. Částku, kterou jste se rozhodli oslavenci věnovat na jeho zážitek, přepočteme na body, takže obdarovaný se skutečnou částku nedozví. V dárkovém balíčku mu zašleme náš katalog dárků, u kterých jsou uvedeny pouze bodové hodnoty.

Lze původní (zakoupený) poukaz vyměnit za jiný?

Ano, samozřejmě. Pokud jste se rozhodli dárkový certifikát vyměnit (a ještě jste si nezarezervovali termín), není problém ho vyměnit za jiný zážitek zdarma. Poukaz můžete vyměnit za jiný zážitek ve stejné hodnotě, v případě vyšší ceny nového zážitku doplatíte rozdíl ceny.

Lze dárek vrátit?

Objednavatel dárku může odstoupit od smlouvy v případě porušení povinností společnosti Adrop s.r.o. nebo dle Občanského zákoníku - Spotřebitelské smlouvy - část I., hlava pátá par. 53 odstavec 7 a to do 14 dnů, pokud již nenastalo plnění smluvního vztahu. V tomto případě má příjemce právo na odstoupení od smlouvy bez nutnosti uvádění důvodu. V ostatních případech dárek na zážitek vracet nelze, lze ho pouze vyměnit za jiný zážitek.

Do kdy musím zrušit rezervaci?

Rezervaci je možné zrušit nejpozději 3 pracovní dny (do 16:00) před sjednaným termínem rezervované aktivity a sjednat termín nový v rámci platnosti certifikátu. Rezervaci je možné zrušit i 2 pracovní dny před sjednaným termínem, nejpozději však 1 pracovní den (do 16:00) před sjednaným termínem rezervované aktivity za poplatek v hodnotě poloviny kupní ceny.